Rola kampanii Google Merchant w rozwoju e-sklepów 

Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego to pojęcie – kampanie google merchant powinno być Ci znane. Właściwie to kampanie produktowe stanowią jedną z ciekawszych form reklamy, dedykowaną dla przedsiębiorców prowadzących własną działalność w sieci internetowej. 

 

Nie posiadasz wiedzy na temat kampanii google merchant? Nie martw się! Z naszego artykułu poznasz podstawy, które pomogą Ci w ich praktycznym zastosowaniu. 

Kampanie Google Merchant – czym właściwie są? 

Kampanie google merchant dotyczą bezpłatnej usługi, która umożliwia Twojej firmie sprzedaż w zakupach Google. Sprzedawcy mogą korzystać z jej bezpłatnych zasobów, aby zarządzać zapasami produktów, śledzić sprzedaż oraz zyski, a także zarządzać zamówieniami. Obsługa klienta jest możliwa bez konieczności wnoszenia opłat, podpisywania umowy lub rejestracji w programie partnerskim google merchant. 

Zalety kampanii Google Merchant  

Uzyskasz wiele korzyści, wynikających z jego użytkowania. Zastanawiasz się, o jakich mowa? Przede wszystkim kampanie google merchant pomogą znaleźć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż, umożliwiając tworzenie atrakcyjnych list produktów przeznaczonych do wyszukiwania w Google. Za jego pośrednictwem możesz także zarządzać swoimi produktami i asortymentem. Pozwala to usprawnić proces biznesowy, co obniży koszty działania i zwiększyć sprzedaż. 

Dla wielu przedsiębiorców prowadzących działalność online konta google merchant to najlepsza opcja do reklamowania i zbierania pieniędzy. Google zapewnia zachętę dla firm do korzystania z kont i jest znacznie bardziej wydajny niż inne platformy.

Jak utworzyć i rozpocząć kampanię Google Merchant?

Zastanawiasz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał konta google merchant? Postaw na wykonywanie audytu danych sprzedaży, ustalenie i śledzenie celów sprzedażowych wraz z monitoringiem i optymalizacją współczynników konwersji. 

Jeżeli zdecydowałeś się utworzyć kampanię, postępuj krok po kroku z naszymi wskazówkami. 

  • Zaloguj się na swoje konto, aby rozpocząć nową kampanię.
  • Kliknij „Utwórz nową kampanię”.
  • Wprowadź nazwę kampanii i wybierz „Typ kampanii”. 
  • Kliknij „Utwórz”, aby uruchomić Twoją kampanię.
  • Wybierz kolejne kroki, celem skonfigurowania kampanii(Konfiguracja i uruchomienie, Uruchomienie lub Dowiedz się więcej).

 

Dlaczego warto postawić na kampanie google merchant? Za ich sprawą możesz zwiększyć świadomość marki i poprawić wdrażane SEO. Nie czekaj na ostatnią chwilę, zdobądź tytuł lidera w swojej branży już teraz!